ڈک ڈک گو نے نیا ریکارڈ بناہا: اک دن میں 100 ملین کی سرچ (DuckDuckGo)

DuckDuckGo - Next Search Engine


 ڈک ڈوگو نے اپنی مستحکم نمو جاری رکھی ہے ، اور پہلی بار ہر دن 100 ملین تلاشی حاصل کی ہے۔


ڈک ڈوگو ایک سنگ میل کو منا رہا ہے کیونکہ وہ ایک ہی دن میں 100 ملین سرچ حاصل کرتا ہے۔


ڈک ڈوگو کے عوامی ٹریفک کے اعداد و شمار سے ظاہر ہوتا ہے کہ یہ ریکارڈ پیر کو 11 جنوری کو بنا تھا۔


DuckDuckGo - Next Search Engine

پیر کے سنگ میل کی تعداد سمیت ، ڈک ڈکگو جنوری کے مہینے میں لگ بھگ 90 ملین یومیہ اوسط تلاشی لے جانے کی راہ پر گامزن ہے۔
مقابلے کے لئے ، جنوری 2020 میں بتھ ڈک گو کی اوسطا اوسطا 52 52 ملین کی تلاشی لائی گئی۔ اس کا مطلب ہے کہ اس مہینے کی تعداد میں سال بہ سال 73٪ اضافہ دیکھنے میں آتا ہے۔

اس ریکارڈ نمو کو یہاں پیش نظر رکھنے کے ل To ، پچھلے سال کی اوسط تلاشوں میں سال بہ سال اضافہ ہوتا ہے۔

  • January 2019 to January 2020 – 52% increase
  • January 2018 to January 2019 – 62% increase
  • January 2017 to January 2018 – 61% increase
  • January 2016 to January 2017 – 30% increase

ڈک ڈکگو کی افزائش صرف ویب تلاش تک ہی محدود نہیں ہے ، کیوں کہ اس کی موبائل ایپ پہلے سے کہیں زیادہ مقبول ہے۔

پچھلے ہفتہ یہ تمام مفت ایپس کے لئے iOS ایپ اسٹور چارٹ میں ، اور تمام افادیت ایپس میں سے # 1 کی اعلی حد تک پہنچ گیا ہے۔

DuckDuckGo - Next Search Engine

موبائل پر ڈک ڈوگو کی کامیابی نے بنگ اور یاہو پر قبضہ کرتے ہوئے موبائل سرچ مارکیٹ شیئر میں گوگل کے پیچھے نمبر 2 پوزیشن پر آ گیا ہے۔

ٹھیک ہے ، ڈک ڈکگو امریکہ میں باضابطہ طور پر # 2 سرچ انجن ہے۔ ڈیسک ٹاپ پر یہ بنگ اور یاہو کو # 4 پوزیشن میں پیچھے رہتا ہے۔ تاہم ، ڈیسک ٹاپ پر سرچ انجن کے بڑھنے کی کم گنجائش موجود ہے کیونکہ موبائل ڈیوائسز پر مزید سرچیاں ہوتی ہیں۔

DuckDuckGo - Next Search Engine


جس بھی راستے میں آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں ، ڈک ڈکگو کو شرح نمو کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے جو اس کی 12 سالہ تاریخ میں نہیں دیکھا گیا ہے۔ تمام نشانیاں اس کی نشاندہی کرتے ہیں کہ یہ نجی پلیٹ فارمز کی طرف ایک بڑی تبدیلی کا حصہ ہے۔

دیگر سرچ انجنوں کے مقابلے میں ڈک ڈوگو کا اہم فروخت نقطہ اس کی رازداری کی خصوصیات ہیں۔ صارفین مشتھرین کو اپنی ذاتی معلومات اکٹھا اور فروخت کیے بغیر تلاشی لے سکتے ہیں۔

حالیہ واقعات نے رازداری پر مبنی ایپس کو اپنانے میں تقویت بخشی ہے۔ چونکہ ڈِک ڈکوگو ایپ اسٹور کی صفوں میں شامل ہوتا ہے ، اسی طرح سگنل اور ٹیلیگرام جیسے خفیہ کردہ میسجنگ ایپس کو کریں۔

اس تحریر کے وقت ، سگنل اور ٹیلیگرام یو ایس ایپ اسٹور پر بالترتیب # 1 اور # 2 ہیں۔

جب لوگ اس سے زیادہ واقف ہوجاتے ہیں کہ کمپنیاں اپنے ڈیٹا کو کس طرح استعمال کرتی ہیں تو ایسا معلوم ہوتا ہے کہ وہ مختلف خدمات کا انتخاب کرنے کے لئے شعوری فیصلے کر رہی ہیں۔

فیس بک ، ایمیزون ، ایپل ، اور گوگل جیسی کمپنیوں میں عدم اعتماد کی تحقیقات نے ان کی رازداری کی پالیسیاں سب کے سامنے لے آئیں۔ نتیجے کے طور پر ، جب لوگ اپنی خدمت کی شرائط سے اتفاق کرتے ہیں تو وہ اس بات کا احساس کر رہے ہیں کہ وہ کس طرح بڑی ٹیک پر دستخط کر رہے ہیں۔

متبادل سرچ انجن ، سوشل میڈیا ایپس ، اور مسیجنگ ایپس سب کچھ عروج پر ہے۔ چاہے وہ ترقی پائیدار ہو ہم کچھ وقت کے ساتھ تلاش کریں گے۔ یہ ممکن ہے کہ صارفین ان خدمات پر زیادہ اطمینان پائیں گے جو وہ اصل میں استعمال کررہے تھے۔

جیسا کہ اس کا تعلق ڈوک ڈوگو سے ہے ، اس کی نشوونما کافی مستحکم رہی ہے اور یہ تجویز کرنے کے لئے کہ وہ اسی طرح جاری رکھے گی۔ جیسا کہ میں نے پہلے بھی ظاہر کیا ، ڈک ڈکگو کے روزانہ 100 ملین تلاشی کے سفر کو حاصل کرنے میں کئی سال لگے۔ یہ ایسی چیز نہیں ہے جو راتوں رات ہوتی تھی۔

اب ڈک ڈکگو کے لئے زیادہ سے زیادہ خصوصیات میں سرمایہ کاری کرنے کا بہترین وقت ہوگا جو اسے دوسرے سرچ انجنوں کے متبادل 1: 1 متبادل ہونے کے قریب لاتے ہیں۔ ہم دیکھیں گے کہ کیا روزانہ کی تلاش میں اس اضافے سے مستقبل قریب میں کچھ تازہ کاری ہوگی۔